Sunday, December 18, 2011

NUR KASIH…….

NUR KASIH…….

Nur kasihku..aku merindui belaian dari renungan redupmu,aku merindui belaian dari senyumanmu..walau dalam kelam malam namun keangunan keperibadian Kasihmu menyinari Nur Cintaku…Fitrah cinta memelukan pengobanan yang melukai Rindu ini sehinga tidak lagi mata zahirku melihat mu dalam terang..namun mata hatiku masih mampu menhidu haruman cinta mu Nur kasihNur kasih mampukah engkau menantiku, walau di setiap pelusuh Cintaku jejaki namun masih tidak menemui penyembuh rindu..ku berikan sinar kasih dan haruman Cinta buat mu Nur Kasih walau jiwa dan jasad ini hancur remuk, namun kasih di hati ini tidakkan terpadam buat selamanya kerana ilahi telah menciptakannya untuk kekal abadi hinga Syurgawi.kerna kasih istana menati, kerana kasih kita mengenal dunia,ibu ayah saudara dan sahabat.dalam jarak yang jauh ini aku hadiahkanmu Surah rindu.ku utuskan Zikir Cinta serta ku titipkan Tahjud kasih ku buat mu agar dikau selesa menunaikan kewajipan mu terhadap dunia mu dan ahiratmu.ketahuilah Nur kasihku bahawa aku apasti menanti kehadiran mu dalam hidup ini atau hidup abadi nanti walau hakikatnya dikau tidak mengenaliku dan aku tidak pernah menemui tetapi kita telah di pertunangkan di azali lagi sebelum kita lahir di rahim ibu.sejauh mana ku merentasi benua ini namun Nur kasihku hanya untukmu serikandi penyebuh rinduku..

Dari : S99

No comments:

Post a Comment