Sunday, December 18, 2011

Diari Cintaku_DARI ADAM BUAT HAWA..

Tajuk : DARI ADAM BUAT HAWA..

Dari : S99 @ Shah S Ninety Nine

GADIS KU....jika kau merindui ku, apakah yang akan dirimu lakukan?sedangkan aku sentiasa mengharap kehadiran mu dan mendoakan kesejahteraan untuk mu dalam setiap sujud ahir solat seta selesai solat tika itu aku sangat merindumu.GADIS KU....jika kau menyayangi ku, apakah yang akan dikau lakukan untuk ku?sedangakan kata-kata mu jika aku menyayangi mu, aku harus bekorban menanti mu sehinga kamu berjaya mencapai Cita-cita mu,tahukah kamu bahawa aku telah menantimu sejak aku didalam rahim ibuku. di ketika aku berada dalam keadaan dilema rindu pada mu, di kala aku tiada dapat memyimpul apa-apa ikatan walaupun hanya ikatan pertunangan.adakah kau merindui ku?adakah kau menyayangi ku?ini mungkin kerana tiada rasa Cinta dalam hati mu untuk ku, sedangkan aku benar-benar cinta pada mu....YAALLAH, adakah aku bertepuk sebelah tangan?YAALLAH kau ubatilah kerinduan ku ini, kau tenangkanlah hati ku..kau kurniakanlah kesabaran untuk ku menanti CINTA SUCI GADISKU.namu kini hadiakanlah padaku CINTA SUCI MU...Hanya diri mu yang paling memahamiku YAALLAH ya tuhan ku....ampunilah Khilaf ku selama ini.aku sentiasa karam dalam lautan cinta, cinta yang membunuh ku, kerinduan yang memusnahkan ketabahan ku menanti GADISKU.YAALLAH kau ampunilah diriku ini, kau lindungilah CINTAKU, kau jauhkanlah sebarang kecelakaan padanya, kau hindarilah perasaan hasad,khianat,cemburu,nafsu dan benci manusia tehadapa KEKASIHKU baik kaum Adam mahupun kaum hawa.kau hindarilah Perasaan Nafsu yang hanya melihat zahirnya sahaja tanpa melihat kesucian Batin Princess ku.aku iklas menyayanginya..persoalanya adakah aku layak untuk menjadikan Princess itu Permaisuri ku disisi mu YAALLAH?telah berulang kali aku dikecewakan oleh mereka sebelumnya walau hampir nyawa kuserah..adakah PRINCESS BENAR-BENAR SAYANG PADAKU atau kasih itu sekadar hembusan bayu yang menerjah wajahnya.YAALLAH.akan ku simpan kenangan ku ini bersamanya buat selamanya..moga engkau memelihara kekasihku HAWA. Buat selamanya walau kami tidak akAn bertemu lagi.tiada dendam di naluriku untuk dia juga mereka dulu kini dan selamanya,karana akulah lelaki penjaga kaum mu Hawa

No comments:

Post a Comment